Saturday, October 25, 2008

MY FIRST ....


Flash back....

My first HOME: kt ipoh..tp xsure ktne..been there only for d 1st few months of my life..
My first SCHOOL: Sekolah Kebangsaan Panglima Adnan (SKPA)..smpi standard 2 je..
My first SPECTACLES: 1st pkai spec ms standard 5..ms tu xreti plih spec sndri lg..so my mom blikn yg plastic..huhu cm org2 tua pkai tu..igt lg..kale coklat2 oren cmtu..
My first HANDPHONE: Nokia 3315 kale biru cair..time tu my 16th bday..nk SPM dh..mule2 tu xbwk g skola sbb brg haram kn..tp nk dkat2 SPM tu bwk je..kna sorok2 la..huhu
My first HANDPHONE NO.:maxis..still d same..
My first LOST HANDPHONE:huhu..SE W580i white..bru gune 3mgu..xredha sape yg curik tu..
My first PET: a cat..i named him tompok..time tu bela die ngn jiran sblh umah..bela cmtu2 je..ms skola rndah..pastu ilang..iskkk
My first CRIME: rse2 nye yg ni la kot 1st..xigt la pulak klo b4 tu pnah ade wt crime lg..hehe time tu xigt la standard bpe..kcik lg la..drjah 2 or 3 kot..curik kunci mangga umah sblh pastu smbunyikn..time tu xsuke ngn die..so g curik ngn kwn..pastu kntoi ngn umi..huhu trok kna mrh =(
My first CAR ACCIDENT: mm time tu bru jgk la dpt lesen..bwk kete manual..kete sewa lak tu..tlanggar kete ape tah..kete lme la..time tu nk reverse tp xpndg tepi belah knn..org tu prkg kete sparuh tkua dr prkg lot..tlgr smpi tgrak bumper kete..iskk mlayg rm40….
My first REGRET: let emotions control mind..mmg mnysal sgt2 sbb tlalu ikot prsaan..as a result, failed in exams n tpkse tuka cos…
My first FAILURE: failed in selanjar 1 ms 1st yr kt medic school..pastu asek fail je… =(
My first LOVE: early 2005..ms umo 17thn..fell in love wif sum1 I never met…cinta itu buta kn..hehe xpnah jmpe pn ley t’jtuh cnta..tp rsenye bkn la cnta buta..juz bkn cnta biase..
My first CRUSH: igt lg 1st time suke kt dak laki..ms tu bru drjh 1..nme die stil igt lg smpi skg..npe ley suke pn xtau la..dhla kcik lg…hehe :p
My first LOVE AT 1ST SIGHT: ms tu 2nd sem mtrik..stdy week klo xslp..xpnah nmpk dis boy b4 dat..1st time nmpk ms stdy week tu la..kt libry..rse2nye love at 1st sight la..1st time nmpk dh tros suke..yg xphmnye,pas abes xm tu..rsenye last day kt mtric,nmpk die ngn sorg girl..tah cmne tah ley pulak air mate mnitis..huhu tp xnnges..air mate je kua..hehe npe ek..
My first BOYFRIEND: mm igt lg dclare couple 4/7/04..2bln je…pastu minx clash..4/9/04..hehe sbnrnye sje2 je minx clash sbb time tu tsuke kt org lain..xsgke pulak die stuju nk clash.. :p
My first HEARTBREAK: mm ni mmg heartbreak gle2..smpi nk gle dh time tu..april 2006..smpi skg xley lupe..n msh saket lg…still bleeding..nk kate ade pnykit hemophilia, xpulak..xtau npe clotting factor x function kt ctu..huhu
My first DATE: ngn org yg xknal..haha..5mnt je..sbb xsuke org tu..xgntleman lgsg..ade ke mkn mknn kte..g la bli sndri..time tu late 2004 klo xslp..
My first CONFESSION: few days after my 20th bday..confess to dis guy..tp bole pulak die ckp I’m joking..mmgla time tu ckp kt die mcm main2 je..sbb sgan kn..hehe suke je kt die..xsmpi cinta lg la..hoho :p
My first REJECTION: ngn guy yg I confessed tu la..rs sdey tu ade gk..tp rs klaka lbey lg kot..hehe

Any more idea???

4 comments:

tanti said...

hhehe...
bagus tul ko nyer first ek...
x de pape ke nak tmbh...
i like your love story...
so tragic.. so ironic...
poor you... that person who crush down your heart is totally unforgivable...how dare he destroyed a lady dream... so not gentlemen... you should forget him... NOT worth for you to remember...
remember this ALL GUYS, don't try to play a lady's heart. if you do, you definitely will NOT get a good wife... so treasure people's pure love... it so rare to a person love someone with pure heart... ooo.. why i am so emo?? weird...
right now, find a new love... make sure it pure and honest... or you will be hurt again...
good luck in love...
cepat kawin... nak makan nasi minyak...
bye-bi...

Anonymous said...

Heartbreak: aku tau clotting factor ada 4 kalau tak silat.. factor 2,7,9,10.. empat-empat pun tak function ke???ish..kesian...hahaha

yang last skali tu,, aku wonder la sapa kak?ish..beritau la aku...

Anonymous said...

sencond round comment:

aku terbaca comment tanti tu,..tanti tu nampak macam semacam je comment ko kak..ada apa2 ke???hihihihihk..

Anonymous said...

lant word rom tanti "bye-bi"
ish ish..tantai ni tak bleh blah...
hahahhaha